Experience Commerce Finland -ohjelman vuoden ensimmäisen valmennuspäivän teemana on digitaalisen kaupan uudet keinot ja konseptit. Markkina on murroksessa ja moni miettii miten menestyä tulevaisuudessa. Valmennuspäivässä esittelemme kattavasti erilaisia caseja digitaalisen kaupan uusista mahdollisuuksista.
09.30 Tervetuloa // Experience Commerce -tiimi
09.40 Sosiaaliset ilmiöt – kaikelle on asiakas, Auri Antinranta, Principal Designer, Futurice
10.10 Opportunities in Phygital NFTs in E commerce, Moon Jerin, Founder & CEO, Aeindri Protocol
10.40 Tauko – eCom Speed Dating
11.10 Metaverse kauppana sekä perinteisen verkkokaupan tukena – case: Acon Marko Manninen, VP kaupallinen johtaja, Acon
11.40 Second hand on vastuullisuutta, case: Gugguu Preloved, Anne Valli, Chief Operating Officer, Gugguu
12.00 Lounastauko
13.00 BF:n rahoituspalvelut uudistuvat - mitä hyötyä verkkokaupoille?, Noora Lahtinen, Funding Manager, Business Finland
13.30 Teaser 1 – Media vai kauppa?
13.35 Tuoko TikTok oikeasti myyntiä?, Henri Toppala, varatoimitusjohtaja, Lumise
13.55 Teaser 2 – Palvelullistaminen
14.00 NRF 2023 – raportti kaupan alan suurtapahtuman annista, Leevi
14.15 Tauko
14.40 Teaser 3 – Quick Commerce
14.45 Live Commerce kauppaa Kiinaan, Mika Kaaja, Chief Operating Officer, Pharmafin
15.15 Teaser 4 - Instant shopping
15.20 Case kohdennettu D2C strategia: Tosissaan Tokioon, Kirsi Paakkari, toimitusjohtaja, Kalevala Koru
15.50 Teaser 5 – Subscription mallit
15.55 Tulevat tapahtumat, Experience Commerce -tiimi
16.00 Tilaisuus päättyy
Tärkeä osa osaamisen kasvua on myös verkostojen luonti ja vertaissparraus. Niinpä tällä kertaa tauoilla on tarjolla verkkokaupan ammattilaisten oma ”speed dating”.
Tervetuloa mukaan!
Experience Commerce Finland -tiimi