Ruotsin asiantuntijafoorumi on suunnattu suomalaisille Ruotsissa jo toimiville B2C-brändeille, retail-toimijoille sekä verkkokaupoille, jotka haluavat kasvattaa ja vauhdittaa liiketoimintaansa Ruotsissa.
Nyt on oikea aika tulla osaksi roundtable-keskusteluja ja tapaamisia, joiden tavoitteena on auttaa suomalaisia kuluttajayrityksiä vauhdittamaan liiketoiminnan kasvua Ruotsissa, muun muassa brändin, kuluttajakokemuksen sekä tarjoaman lokalisoinnin avulla. Tapaamisten aiheet vaihtelevat ja jokaiseen tapaamiseen kutsutaan vieraileva paikallinen asiantuntija keskustelemaan osallistujien kanssa.
Perjantaina 12.5. syvennymme suomalaisen ja ruotsalaisen kuluttajan eroihin ja kolmeen Ruotsin pääkohderyhmään Kuudennen Tiedostava Kuluttaja -tutkimuksen pohjalta. Osallistujana olet ensimmäisenä kuulemassa maistiaisia tuoreesta datasta. Mitä ovat kohderyhmien arvot ja draiverit ja mikä tekisi yrityksenne tarjoomasta ja brändistä heille kiinnostavan? Sinut haastetaan tunnistamaan yrityksellesi relevantit kohderyhmät ja asiakaslähtöiset kehitystarpeet. Mikä tekee brändistäsi kiinnostavan Ruotsin markkinalla?
Tapahtumaan on mahdollista osallistua verkossa teamsin kautta tai Tukholmassa Business Finlandin toimistolla.
10.00 Tervetuloa – Vilma Rissanen, Business Finland
10.05 Tunnista kohderyhmäsi Ruotsissa – Michael Biaudet & Saara Järvinen, Kuudes
10.50 Tauko
11.00 Keskustelua ja kysymyksiä
11.45 Wrap-up – Business Finland & Kuudes
Michael Biaudet ja Saara Järvinen ovat strategeja luovassa business design -toimisto Kuudennessa, joka toimii Tukholmassa ja Helsingissä. Michaelin erityisosaamista on brändien rakentaminen ja asiakaslähtöisten konseptien suunnittelu. Kuudennen Tukholman toimiston vetäjänä hänellä on laaja kokemus kansainvälistymishankkeiden johtamisesta. Saara on kuluttajaymmärrykseen ja ennakointiin erikoistunut, kansainvälisesti kokenut muotoilija. Hänen työtään on ymmärtää ihmisten motiiveja ja unelmia sekä rakentaa tämän tiedon pohjalta merkityksellisiä tuotteita, palveluita ja strategiaa. Saaran ja Michaelin asiakkaita ovat kunnianhimoiset brändit markkinajohtajista haastajiin, kuten Anora, Fortum, Suunto, Sulapac, Mimbly ja Lantmännen Cerealia.