Visit Finland tekee erilaisia kampanjalähtöjä ja matkailualueilla ja yritysryhmillä on mahdollisuus osallistua consideration/activation-kampanjoihin.
Visit Finland tekee erilaisia matkailijan polkua tukevia kampanjoita vuonna 2023 huomioiden Suomen ja suuralueiden matkailun ainutlaatuiset myyntivaltit (USP:t) sekä teemat markkinoiden kohderyhmien kiinnostuksen mukaisesti.Matkailualueilla sekä yritysryhmillä on mahdollisuus osallistua matkailun suunnitteluvaihetta ja matkailijan aktivointia tukeviin kampanjoihin (consideration/activation-kampanjat).
Kampanjoilla Visit Finland jatkaa kysynnän lisäämistä ja vahvan brändin rakentamista, tavoitteena matkailijoiden aktivoiminen tutustumaan olemassa olevaan tarjontaan. Kampanjoissa tuodaan esille Suomen kansallisia ja alueellisia USPeja ja teemoja ja rakennetaan Suomesta tietoisten matkailijoiden ykköskohdetta Visit Finlandin strategian mukaisesti.
Matkailun suunnitteluvaihetta ja matkailijan aktivointia tukevia consideration/activation-kampanjoita kohdistetaan seuraaville markkinoille: Saksa, Iso-Britannia, Ruotsi, Yhdysvallat ja Etelä-Eurooppa: Italia, Espanja ja Ranska. Näihin kampanjoihin matkailualueilla ja yritysryhmillä on mahdollista osallistua. Tarkemmat kampanjaesittelyt löytyvät alla olevan rekisteröintilinkin takaa. Mikäli olette kiinnostuneita osallistumaan yhteiskampanjaan, pyytäisimme täyttämään kyselyn 31.10.2022 mennessä. Huomioittehan, että lomakkeen täyttäminen ilmaisee pelkästään kiinnostuksenne kampanjaan, ei ole sitova ilmoittautuminen.
Lisäksi mahdollisuuksien mukaan toteutetaan (joint promotionit) ja kansainvälisten online-myyjien kanssa useammalla markkinalla toteutettavia kampanjoita (OTA-kampanjoita).
Minna Myyrinmaa
minna.myyrinmaa (at) businessfinland.fi<
Mervi Holmén
mervi.holmen (at) businessfinland.fi
Virva Katajala
virva.katajala (at) businessfinland.fi