Siirry sisältöön
Case 27.04.2023

Delipap

Suomalaista ihoa helliviä hygieniatuotteita valmistava Delipap hakee vauhtia kasvuunsa Business Finlandin avustuksella.

Delipap on käyttänyt Business Finlandin tutkimus-, kehitys- ja innovaatiorahoitusta, Market Explorer -rahoitusta ja Tempo-rahoitusta. Lisäksi se on saanut kansainvälistymisneuvontaa sekä Suomessa että kohdemarkkinoilla ja osallistunut Business Finland ohjelmatoimintaan. Yritys on myös hyödyntänyt innovaatioseteliä.

Delipapin tavoitteena on kasvaa voimakkaasti ja kasvua haetaan erityisesti viennistä, uusilta markkinoilta. Olemme saaneet Business Finlandilta tärkeää tukea niin tuotekehitykseen, brändiemme kansainvälistämiseen kuin myös uusien markkinoiden kartoittamiseen ja tutkimiseen sekä verkkoliiketoimintaan.

Anna-Mari Hiilamo, Business Development Director, Delipap


TORILLE!-pääsivulle